-

Taman Ku amat mengalu-alukan sebarang penulisan berkaitan dengan Taman Daya Maju ini. Sila e-mailkan sebarang berita, gambar atau apa saja yang anda fikir sesuai dengan blog ini ke tmndayamaju@gmail.com.

Sumbangan Anda Amat Dihargai.

Sunday, October 31, 2010

Penubuhan Sekolah Agama Darul Islam

Makluman kepada semua penduduk TDM, Sekolah Agama Darul Islam, Taman Daya Maju akan dibuka dibangunan kedai kedai 2A. Penubuhan sekolah agama tersebut bertujuan untuk mengurangkan jumlah murid yang terlalu ramai di SRA Meru dan sasaran murid adalah anak-anak penduduk di sekitar Jalan Kenangan, Jalan Paip, Kampung Budiman, Jalan Cempaka dan taman-taman perumah sekitar Meru. Penubuhan sekolah tersebut juga adalah kerjasama daripada pihak Masjid As-Syarif, Surau Darul Islam, Surau Al-Mahmun, Surau Solihin dan pihak PPTDM sendiri.

Bagunan kedai terbabit akan mula diubahsuai mulai bulan November 2010 dan dijangka beroperasi pada mulai bulan Januari 2011. Sebahagian kawasan tanah lapang di Jalan 2A juga akan dijadikan padang sekolah. Segala pertanyaan lanjut boleh menghubungi En. Muhamad Haswar Ehwan (Pengerusi PPTDM) dan En. Suhaimi Samsudin )Naib Pengerusi PPTDM).

No comments:

Post a Comment