-

Taman Ku amat mengalu-alukan sebarang penulisan berkaitan dengan Taman Daya Maju ini. Sila e-mailkan sebarang berita, gambar atau apa saja yang anda fikir sesuai dengan blog ini ke tmndayamaju@gmail.com.

Sumbangan Anda Amat Dihargai.

Thursday, April 8, 2010

Isu Kenderaan Berat dan Aduan Penduduk

Dimaklumkan bahawa satu kata sepakat telah dicapai antara pihak PPTDM dengan pemilik kenderaan berat. Mulai Mac , semua kenderaan melebihi 3 tan akan diletakkan di luar kawasan TDM ( bukan dijalan TDM)

Sehubungan dengan ini, semua penduduk disaran agar merujuk dahulu kepada pihakPPTDM jika masih tidak berpuas hati dengan keadaan sekarang ini. Aduan secara individu kepada pihak-pihak berwajib adalah tidak digalakkan memandangkan pihak PPTDM adalah sebuah Badan Bukan Kerajaan yang berdaftar secara sah dibawah Pendaftar Pertubuhan Malaysia.

Penduduk diminta merujuk dahulu kepada pihak PPTDM jika ingin membuat aduan agar tidak berlaku kekeliruan diantara Pihak Berkuasa, PPTDM dan individu-individu yang diadukan oleh pengadu. Segala maklumat yang disampaikan ini adalah untuk kesejahteraan bersama agar persekitaran TDM lebih harmoni tanpa wujud perasan curiga dikalagan penduduk pada masa akan datang.


No comments:

Post a Comment