-

Taman Ku amat mengalu-alukan sebarang penulisan berkaitan dengan Taman Daya Maju ini. Sila e-mailkan sebarang berita, gambar atau apa saja yang anda fikir sesuai dengan blog ini ke tmndayamaju@gmail.com.

Sumbangan Anda Amat Dihargai.

Thursday, April 8, 2010

Kempen Menderma Darah dan Pemeriksaan Kesihatan Percuma

Dengan sukacitanya dimaklumkan bahawa Ahli Jawatankuasa Aturcara Kebajikan Pekerja NHFHB bersama dengan Hospital Tengku Ampuan Rahimah, Klang (HTAR) akan menganjurkan Kempen Menderma Darah dengan butir-butir dinyatakan di bawah:

Tempat : Kawasan Pemunggahan di Gudang New Hoong Fatt
Tarikh : Ahad, 18hb April 2010
Masa : 10:00 pagi hingga 3:00 petang

Kempen Menderma Darah ini adalah terbuka kepada ORANG AWAM dan semua pekerja NHF adalah dialu-alukan untuk menyertai kempen ini. Pekerja adalah digalakkan untuk membawa ahli keluarga dan kawan-kawan untuk menyertai aktiviti ini. Sebagai tanda penghargaan, “cenderahati” (keutamaan diberi kepada penderma darah terawal) dan Sijil Penghargaan daripada HTAR akan diberikan kepada mereka yang telah menderma darah.

Selain daripada menderma darah, sesiapa yang hadir pada ke kempen tersebut dapat memanfaatkan dirinya dengan program yang diadakan seperti berikut:

1. PEMERIKSAAN KESIHATAN SECARA PERCUMA daripada Jabatan Kesihatan Daerah Klang yang meliputi pemeriksaan berikut:
(a) Pemeriksaan ‘Pap Smear’ untuk wanita;
(b) Pemeriksaan BMI (Body Mass Index) ;
(c) Pemeriksaan Tekanan Darah; dan
(d) Sesi Kaunseling (5 hingga 10 minit selepas Pemeriksaan Kesihatan)

2. Memberi lebih pendedahan berkaitan “Informasi Kesihatan” di “BOOTH KESIHATAN”

3. Lawatilah “BOOTH ALAT GANTI AUTOMOBIL” dan dapatkan diskaun sekiranya anda dapat menderma darah (keutamaan diberi kepada penderma darah terawal).


“SAYA MENDERMA DARAH, SAYA MENYELAMATKAN NYAWA!”

No comments:

Post a Comment